pink overload

Hari pertama, mestilah bermaaf-maafan dengan mak bapak. (:

Tapi hari raya kita mesti happy happy ! So, happy happylah kita for the rest of the day. :D Oh! Oh! Ahemahem buat JULUNG-JULUNG KALINYA, BAPAK BAWAK KERETA UTK RAYA! Baru dapat lesen nampak, baru dapat lesen nampak! Hahahaha. Kecoh betul! Bapak drive tapi mak pulak yang tension. Apa dahhh! Kesiann, sampai berpeluh2 bapak! Ahaha.

For most of the 2nd day, I'm with the kids. I know what you all must be thinking! Eh eh tapi ain with all her forever vicous thoughts of children BUT actually action aje tak suka. HAHAHA. Lagi hyper/rude/mischievous, lagi best! I have this weird personal theory that these naughty ones are the ones who'll turn out to have big hearts. The manja/obedient/ohsosweet ones boleh pegi jalan dahh (to the adults cooing). hahaha. & oh, i think ah this boy right below will grow up to be a heartbreaker. (:
Sekali lagi from all of us,
the Juwaini family:
SELAMAT HARI RAYA SEMUA!

(:

2 October 2008
8:32 pm



profile
tagboard
links
miscs
welcome
If you smile when no one else is around,
you really mean it. -Andy Rooney


nonehitwonder ©
web hit counter code